![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Zdalne sterowanie lokomotywami
|
Zastosowanie System zdalnego sterowania TH-EC/LO jest pierwszym w świecie systemem zdalnego sterowania specjalnie zaprojektowanym pod kątem zgodności z europejskimi normami bezpieczeństwa dla lokomotyw (EN 50239). Koncepcja modułowa o wielu konfiguracjach otwiera nowe możliwości w przemyśle kolejowym. Jednocześnie polepszenie parametrów w zakresie zabezpieczeń zmniejsza potencjalne zagrożenie od wypadków.System TH-EC/LO jest wynikiem wysiłków poniesionych na opracowanie urządzeń i oprogramowania wykorzystujących technologie wymagane przez najnowsze normy europejskie, zwłaszcza EN 50126, EN 50128, EN 50129 oraz VDV 201. Gwarantuje to bezpieczne działanie zdalnie sterowanej lokomotywy. Dlatego zdalne sterowanie staje się głównym i ważnym środkiem do zwiększenia dostępności i osiągalności nowoczesnego systemu sterowania ruchem. System może być zastosowany do wszystkich typów lokomotyw i spełnia najwyższe wymagania zabezpieczeń wynikające z klasy ryzyka AK6 (DIN v 1925) i poziomów IL3 (EN 50128), SIL3 (EN 50129) oraz SIL3 (IEC 1508) dla tych zastosowań. TH-EC/LO ma konstrukcję modułową, która pozwala na modyfikacje i rozszerzenia dla spełniania dodatkowych zadań. Np. często jest wygodnie sterować bardzo długim składem nie za pomocą jednego nadajnika, ale dwóch, pracujących w tandemie. Pozwala to zmniejszyć dystans pokonywany przez operatorów przy zestawianiu długich składów i sprawia, że praca jest łatwiejsza i bardziej bezpieczna. Dodatkowa opcja pozwala zdalnie obsługiwać elektryczne lokomotywy manewrowe. |
Nasza siła polega na rozwiązywaniu konkretnych problemów, takich jak:
|
![]() ![]() |