Start Laird Controls Sterowanie pojazdami szynowymi
Drukuj

Zdalne sterowanie lokomotywami


TH-EC/LO SFS

theclosfs 

TH-EC/LO-VFS

theclovfs 

TH-EC/LO-TFS

theclotfs

 

 TH-LRC/LO-VFS

LRC-LO

 Quick Connectquick connect

TH-AMR thamr


System zdalnego sterowania TH-EC/LO jest pierwszym w świecie systemem zdalnego sterowania specjalnie zaprojektowanym pod kątem zgodności z europejskimi normami bezpieczeństwa dla lokomotyw (EN 50239). Koncepcja modułowa o wielu konfiguracjach otwiera nowe możliwości w przemyśle kolejowym. Jednocześnie polepszenie parametrów w zakresie zabezpieczeń zmniejsza potencjalne zagrożenie od wypadków.



System TH-EC/LO jest wynikiem wysiłków poniesionych na opracowanie urządzeń i oprogramowania wykorzystujących technologie wymagane przez najnowsze normy europejskie, zwłaszcza EN 50126, EN 50128, EN 50129 oraz VDV 201. Gwarantuje to bezpieczne działanie zdalnie sterowanej lokomotywy. Dlatego zdalne sterowanie staje się głównym i ważnym środkiem do zwiększenia dostępności i osiągalności nowoczesnego systemu sterowania ruchem.

 


System może być zastosowany do wszystkich typów lokomotyw i spełnia najwyższe wymagania zabezpieczeń wynikające z klasy ryzyka AK6 (DIN v 1925) i poziomów IL3 (EN 50128), SIL3 (EN 50129) oraz SIL3 (IEC 1508) dla tych zastosowań.



TH-EC/LO ma konstrukcję modułową, która pozwala na modyfikacje i rozszerzenia dla spełniania dodatkowych zadań. Np. często jest wygodnie sterować bardzo długim składem nie za pomocą jednego nadajnika, ale dwóch, pracujących w tandemie. Pozwala to zmniejszyć dystans pokonywany przez operatorów przy zestawianiu długich składów i sprawia, że praca jest łatwiejsza i bardziej bezpieczna. Dodatkowa opcja pozwala zdalnie obsługiwać elektrycznie przełączane zwrotnice.

 

 

Nasza siła polega na rozwiązywaniu konkretnych problemów, takich jak:

alt Systemy zdalnego sterowania załadunkiem i rozładunkiem ze stanowisk stacjonarnych.
alt Zdalne sterowanie z dodatkowymi możliwościami wyboru i obsługi elektrycznych zwrotnic.
alt Sterowanie obciążeniem przy jednoczesnym użyciu lokomotyw manewrowej i trakcyjnej.
alt Systemy zdalnego sterowania z użyciem repeatera (wzmacniaka) dla zwiększenia zasięgu i użycia w ekstremalnie trudnych warunkach (np. w tunelach).
alt Sterowanie pociągiem z pojazdu-sterowni.
alt Zdalne sterowanie lokomotywą z elektronicznym regulatorem prędkości.
alt Otrzymywanie informacji zwrotnej od lokomotywy do przenośnego nadajnika, zawierającej np. status, komunikaty o błędach, ciśnieniu w układzie hamulcowym lub prędkości.
alt Ocena interfejsu w lokomotywie czy posiada wymagany poziom klasy bezpieczeństwa.


 
Drukuj

TH-EC/LO SFS

 
 
theclosfs
System zdalnego sterowania TH-EC/LO jest zalecany do stosowania we wszystkich typach lokomotyw i jest zgodny z najwyższymi standardami bezpieczeństwa SIL3 (EN 50128), SIL3 (EN 50129) i SIL3 (EN 61508), a także europejskim standardem EN 50239 »Radio System zdalnego sterowania dla pojazdów trakcyjnych i ruchu towarowego«.
Więcej…
 
Drukuj

TH-EC/LO VFS

theclovfs
System zdalnego sterowania TH-EC/LO jest zalecany do stosowania we wszystkich typach lokomotyw i jest zgodny z najwyższymi standardami bezpieczeństwa SIL3 (EN 50128), SIL3 (EN 50129) i SIL3 (EN 61508), a także europejskim standardem EN 50239 »Radio System zdalnego sterowania dla pojazdów trakcyjnych i ruchu towarowego«.
Więcej…
 
Drukuj

TH-EC/LO-TFS

 
theclotfs
System zdalnego sterowania TH-EC/LO jest zalecany do stosowania we wszystkich typach lokomotyw i jest zgodny z najwyższymi standardami bezpieczeństwa SIL3 (EN 50128), SIL3 (EN 50129) i SIL3 (EN 61508), a także europejskim standardem EN 50239 »Radio System zdalnego sterowania dla pojazdów trakcyjnych i ruchu towarowego«.
Więcej…
 
Drukuj

TH-LRC/LO-VFS

 
LRC-LO
Uniwersalny sterownik radiowy do lokomotyw przetokowych. Zaawansowana dwuprocesorowa elektronika jest chroniona w ergonomicznej i wytrzymałej obudowie  spełniającej wymagania do pracy w środowiskach przemysłowych.

 

Więcej…
 
Drukuj

Quick Connect

 
quick connect Quick Connect (QC) to znormalizowany przenośny system sterowania zaprojektowany do współpracy z lokomotywami  wyposażonych w standardowe złącza AAR (American Association of Railroads) MU (Multiple Unit).
Więcej…
 
Drukuj

TH-AMR

thamr
Terminal TH-AMR to uniwersalne urządzenie radiowe dla lokomotyw zapewniające dwukierunkową transmisję danych. Zakres zastosowań od w pełni automatycznych operacji na górce rozrządowej (ADT) do operacji typu master / slave na lokomotywie (MTT).
Więcej…